Ритміка та хореографія



ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №3
Тема. Танцювальні елементи.
Етюди.
Мета. Удосконалення техніки виконання батману, пор-де-бра, уклону.
Вивчення танцювального елементу: бігунець, вірьовочка.
Розучити український етюд..

ХІД ЗАНЯТТЯ
1. Організація початку заняття - 2-3'
-    перевірка готовності до заняття.
2. Колективно-порядкові та ритмічні вправи
-    фігурне марширування;
-    танцювальний крок;
-    крок галопу.

3. Вправи біля станка:
-         позиції рук: підготовча, перша, друга, третя.
-         позиції ніг: перша, друга, третя, четверта, п'ята, шоста. •
-         батман тандю вбік, вперед, назад з І, III позицій;
-         кидки ногою з І і III позицій: вперед, вбік, назад (батман тандю пейс);
-         напівприсідання на двох ногах, не відриваючи п'яти від підлоги (демі-пліє) по
-         І, II, III позиціях).
-         глибоке присідання з відривом п'ят від підлоги (повне пліє);
-         переведення ноги вперед-назад-через І позицію [пасе партер];
-         напівколовий рух ногою по точках з зупинками вперед, вбік, назад (демі рон де жамб партер).

4. Вправи на середині залу:
-         розучування бігунця;
-         розучування вірьовочки;
-         розучування українського етюду (залітний крок, боковий хід, присядка проста, присядка вбік);
-         розучування етюду (традиційний хід, перший вид дробової ходи, бічний хід, прості оплески)

5. Завдання для самостійної роботи:
- повторити танцювальні елементи вірьовочки, бігунця, українського етюду.



ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №4
Тема. Танцювальні елементи.
Етюди.
Мета. Удосконалення техніки виконання батману, пор-де-бра, уклону.
Вивчення танцювального елементу: бігунець, вірьовочка.
Розучити український етюд.

ХІД ЗАНЯТТЯ
1. Організація початку заняття - 2-3'
-    перевірка готовності до заняття.
2. Колективно-порядкові та ритмічні вправи
-    фігурне марширування;
-    танцювальний крок;
-    крок галопу.

3. Вправи біля станка:
-         позиції рук: підготовча, перша, друга, третя.
-         позиції ніг: перша, друга, третя, четверта, п'ята, шоста. •
-         батман тандю вбік, вперед, назад з І, III позицій;
-         кидки ногою з І і III позицій: вперед, вбік, назад (батман тандю пейс);
-         напівприсідання на двох ногах, не відриваючи п'яти від підлоги (демі-пліє) по
-         І, II, III позиціях).
-         глибоке присідання з відривом п'ят від підлоги (повне пліє);
-         переведення ноги вперед-назад-через І позицію [пасе партер];
-         напівколовий рух ногою по точках з зупинками вперед, вбік, назад (демі рон де жамб партер).

4. Вправи на середині залу:
-         розучування бігунця;
-         розучування вірьовочки;
-         розучування українського етюду (залітний крок, боковий хід, присядка проста, присядка вбік);
-         розучування етюду (традиційний хід, перший вид дробової ходи, бічний хід, прості оплески)

5. Завдання для самостійної роботи:
- повторити танцювальні елементи вірьовочки, бігунця, українського етюду.




 ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №5
Тема. Колективно-порядкові вправи. Танцювальні елементи.
 Танець "Українська полька".
 Мета. Удосконалити техніку виконання танцювальних елементів кроку польки.

ХІД ЗАНЯТТЯ
1. Організація початку заняття - 2-3'
-    перевірка готовності до заняття.
2. Колективно-порядкові вправи
-    фігурне марширування;
-    крок галопу;
-    крок польки;
-    бігунець;
-    крок полонезу.
3. Вправи біля станка:
-    позиції рук;
-    позиції ніг;
-    батман тандю;
-    батман жете;
-    пор-де-бра;
-    демі пліє;
-    соте;
-    релеве;
-    тан пліє.
4. Вправи на середині залу:
-    вірьовочка;
-    колупалочка
-    дроби;
-    основний хід "Гуцулки";
-    основні рухи прикарпатських та закарпатських танців;
-    поворот на місці;
в.п.- ноги в шостій позиції ;
1  такт - поплескати один раз в долоні попереду себе.
2 такт - поплескати двома руками в долоні один одному.
3-4 такти - повторити рухів 1-2 тактів.
5-7 такти - поклавши руки на талію, виконати два стрибки в шостій позиції.
8 такт - виконати притуп, починаючи з правої ноги.
9-11 такти - з'єднати руки, широко розкрити їх в сторони і, виконуючи три приставних кроки, рухатися по колу про ти годинникової стрілки.
12 такт - роз'єднати руки і тричі поплескати в долоні.
13-15 такти - з'єднати праві руки, ліві опустити донизу і, виконуючи шість танцювальних кроків, обертатися за годинниковою стрілкою, починаючи з
правої ноги.
16 такт - зробити притуп, починаючи з правої ноги, потім стати у вихідне
положення, і танець починається спочатку.
діти стають у коло парами, обличчям один до одного.
5. Завдання для самостійної роботи:
-   закріпити танець "Українська полька».


ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №6
Тема. Колективно-порядкові вправи.
Танцювальні елементи українського народного танцю.
Мета. Закріпити техніку виконання елементів українського народного танцю для дитячого виконання:
-         перемінний крок;
-         боковий хід;
-         подвійна вірьовочка з переступанням.

ХІД ЗАНЯТТЯ
1. Організація початку заняття - 2-3'
-    перевірка готовності до заняття.
2. Колективно-порядкові вправи
-    фігурне марширування;
-    крок галопу;
-    крок польки;
-    бігунець.
3. Вправи біля станка:
-    позиції рук;
-    позиції ніг;
-    батман тандю;
-    батман жете;
-    пор-де-бра;
-    демі-пліє;
-    соте;
-    релеве;
-  тан пліє (плавний рух уперед і назад).

4. Вправи на середині залу:
-  колупалочка з потрійним притупом;
-  вихилясник із потрійним притупом
-  підготовчі рухи до виконання дробів, дроби;
-    вірьовочка;
-    подвійна вірьовочка;

Перемінний крок. Музичний розмір 2/4. В.п. – ноги першій позиції.
Затакт – одночасно з невеликим присіданням на лівій нозі, праву витягнути вперед і трохи відокремити від підлоги.
На „раз” – правою ногою збільшити крок і опуститися на підлогу на півпальці. Вага корпусу переходить на неї. Ліву ногу витягнути в коліні і підтягнути носком до правої.
         На „і” – приставити ліву ногу до правої позаду неї, не опускаючи п’ятки.
         На „два” – невеликий крок вперед правою ногою, з ударом стопою об підлогу і з дальшим присіданням на правій нозі. Зігнувши ліву ногу, підтягнути її до правої.
         На „і” – ліву ногу, проводячи повз праву, витягнути вперед.
         Так само починається рух з лівої ноги.
         Боковий хід (припадання).
         Музичний розмір 2/4. В.п. – ноги в третій позиції.
         Затакт – злегка піднятись на півпальці лівої ноги, праву ногу трохи підняти в правий бік.
         На „раз” – невеликий крок правою ногою праворуч, злегка на неї присідаючи. Вагу корпусу перенести на праву ногу, ліву відокремити від підлоги і підтягнути позаду кісточки правої ноги.
         На „і” – ліву ногу, не витягуючи до кінця в коліні, опустити на півпальці позаду правої. Вагу корпусу перенести на ліву ногу, праву ногу злегка підняти над підлогою.
         На „два”, „і” – повторюються рухи, як на „раз”, „і”.
         Подвійна вірьовочка з переступанням.
         Музичний розмір 2/4. В.п. – ноги в третій позиції.
         Затакт – легкий підскок на лівій нозі, праву ногу, зігнуту в коліні, підняти і занести за ліву.
         На „раз” – поставити праву ногу позаду лівої, одночасно вдарити два рази правою ногою півпальцями по підлозі.
         На „і” – ліву ногу винести вперед і поставити на каблук.
         На „два” - поставити праву ногу позаду лівої на всю стопу або на півпальці.
         На „і” – пауза.
         Далі рух виконується з другої ноги.
5. Завдання для самостійної роботи.
Закріпити техніку виконання елементів російського танцю для дитячого виконання:
-         перемінний крок;
-         боковий хід;
-         подвійна вірьовочка з переступанням.

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №7
Тема. Танцювальні елементи білоруського народного танцю.
Етюди.
Мета. Удосконалення техніки виконання батману, пор-де-бра, уклону.
Вивчення елементів білоруського танцю для дитячого виконання:
-         білоруська полька;
-         полька „Трясуха”.
ХІД ЗАНЯТТЯ
1. Організація початку заняття - 2-3'
-    перевірка готовності до заняття.
2. Колективно-порядкові та ритмічні вправи
-    фігурне марширування;
-    танцювальний крок;
-    крок галопу.

3. Вправи біля станка:
-         позиції рук: підготовча, перша, друга, третя.
-         позиції ніг: перша, друга, третя, четверта, п'ята, шоста. •
-         батман тандю вбік, вперед, назад з І, III позицій;
-         кидки ногою з І і III позицій: вперед, вбік, назад (батман тандю пейс);
-         напівприсідання на двох ногах, не відриваючи п'яти від підлоги (демі-пліє) по
-         І, II, III позиціях).
-         глибоке присідання з відривом п'ят від підлоги (повне пліє);
-         переведення ноги вперед-назад-через І позицію [пасе партер];
-         напівколовий рух ногою по точках з зупинками вперед, вбік, назад (демі рон де жамб партер).

4. Вправи на середині залу:
-         розучування бігунця;
-         розучування вірьовочки.
Білоруська полька.
Музичний розмір 2/4. В.п. – ноги в першій позиції.
Затакт – легкий підскок на півпальці лівої ноги, одночасно праву ногу трохи підняти вперед, злегка зігнувши її в коліні.
На „раз” – пружний крок уперед на півпальці правої ноги.
На „і” – пружний крок уперед на півпальці лівої ноги.
На 2два” – пружний крок уперед на півпальці правої ноги.
На „і” – повторити рухи, які виконувались на затакт, але з другої ноги.
Полька „Трясуха”
Музичний розмір 2/4. В.п. – ноги в першій позиції.
Затакт – легкий підскок на низькі півпальці лівої ноги, одночасно праву ногу злегка підняти, коліна обох ніг випрямити.
На „раз” – невеликий пружний крок уперед на півпальці правої ноги.
На „і” – такий самий крок уперед на півпальці лівої ноги.
На „два” – пружний крок уперед на півкальці правої ноги.
На „і” – повторити рух, який виконувався на затакт, але з другої ноги.
На наступний такт рух поторюється, як на рахування „раз”, але вже з лівої ноги. Всі кроки в цьому русі треба виконувати уривчасто, пружно, на низьких півпальцях, не згинаючи колін і не опускаючи п’яток.

5. Завдання для самостійної роботи:
- повторити білоруську польку, польку „Трясуху”.



 ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №8

Тема. Колективно-порядкові вправи. Танцювальні елементи.
 Танець "Хлопавки".
Мета. Закріплення техніки виконання змінного ходу, вихилясника.
Вивчення танцю "Хлопавки"
ХІД ЗАНЯТТЯ
1. Організація початку заняття — 2-3'
-    перевірка готовності до заняття.
2. Колективно-порядкові вправи
-    фігурне марширування;
-    крок галопу;
-    бігунець.
3. Вправи біля станка:
-         позиції рук;
-         позиції ніг;
-         батман тандю;
-         батман жете;
-         пор-де-бра;
-         демі-пліє;
-         стрибки на двох ногах по IV позиції (соте);
-         стрибки на двох ногах по І, III позиціях (соте), із зміною ніг під час стрибка (шанжман де п'є), і
4. Вправи на середині залу:
-    виконання вихилясника із потрійним притулом;
-    змінний хід з кидком ноги назад;
-    угинання;
-    вірьовочка;
-    вірьовочка з переступанням на напівпальцях;
-    подвійна вірьовочка;
-    розучування танцю "Українська полька".
В. п.- ноги в третій позиції, пари - руки хрест-навхрест.
1-7 такти- виконати потрійний крок, починаючи з правої ноги, і рухатися парами по колу проти годинникової стрілки.
8 такт - роз'єднати руки  і, поклавши їх на талію,  виконати     притуп, починаючи з лівої ноги; одночасно повернутися обличчям один до одного;
9-12 такти - виконати колупалочку з притупом, починаючи з правої ноги;
13-15 такти - взявши один одного під праві руки, ліві кладуть на талію і, дивлячись один на одного, танцюючі кружляють потрійним кроком, починаючи з правої ноги за годинниковою стрілкою;
16 такт - виконати притуп, починаючи з лівої ноги, одночасно повернутися обличчям по лінії танцю, і танець починається спочатку.

5. Завдання для самостійної роботи: вивчити і закріпити танець "Українська полька".


Посилання




ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №9

Тема. Колективно-порядкові вправи. Танцювальні елементи.
 Танець "Поміняй пару".
Мета. Закріплення техніки виконання змінного ходу, вихилясника.
Вивчення танцю "Поміняй пару"
ХІД ЗАНЯТТЯ
1. Організація початку заняття — 2-3'
-    перевірка готовності до заняття.
2. Колективно-порядкові вправи
-    фігурне марширування;
-    крок галопу;
-    бігунець.
3. Вправи біля станка:
-         позиції рук;
-         позиції ніг;
-         батман тандю;
-         батман жете;
-         пор-де-бра;
-         демі-пліє;
-         стрибки на двох ногах по IV позиції (соте);
-         стрибки на двох ногах по І, III позиціях (соте), із зміною ніг під час стрибка (шанжман де п'є), і
4. Вправи на середині залу:
-    виконання вихилясника із потрійним притулом;
-    змінний хід з кидком ноги назад;
-    угинання;
-    вірьовочка;
-    вірьовочка з переступанням на напівпальцях;
-    подвійна вірьовочка;
-    розучування танцю "Українська полька".
В. п.- ноги в третій позиції, пари - руки хрест-навхрест.
1-7 такти- виконати потрійний крок, починаючи з правої ноги, і рухатися парами по колу проти годинникової стрілки.
8 такт - роз'єднати руки  і, поклавши їх на талію,  виконати     притуп, починаючи з лівої ноги; одночасно повернутися обличчям один до одного;
9-12 такти - виконати колупалочку з притупом, починаючи з правої ноги;
13-15 такти - взявши один одного під праві руки, ліві кладуть на талію і, дивлячись один на одного, танцюючі кружляють потрійним кроком, починаючи з правої ноги за годинниковою стрілкою;
16 такт - виконати притуп, починаючи з лівої ноги, одночасно повернутися обличчям по лінії танцю, і танець починається спочатку.

5. Завдання для самостійної роботи: вивчити і закріпити танець "Поміняй пару".




ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №10
 Тема. Колективно-порядкові вправи. Танцювальні елементи.
 Танець "Дитячий вальс".
Мета. Удосконалити техніку виконання танцювальних елементів та дитячих танців "Хлопавки", "Поміняй пару", "Українська полька" та "Полонез". Вивчити танець "Дитячий вальс".
ХІД ЗАНЯТТЯ
1. Організація початку заняття - 2-3'
-    перевірка готовності до заняття.
2. Колективно-порядкові вправи
-    фігурне марширування;
-    крок галопу;
-    крок польки;
-    бігунець;
-    крок полонезу;
-    вальсова доріжка.
3. Вправи біля станка:
-    позиції рук;
-    позиції ніг;
-    батман тандю;
-    батман жете;
-    пор-де-бра;
-    демі пліє;
-    соте;
-    релеве;
-    тан пліє.
4. Вправи на середині залу:
-  колупалочка
-  вірьовочка;
-    дроби;
-    поворот на місці;
-    повторення дитячих танців "Хлопавки", "Поміняй пару", "Українська полька" "Полонез";
-    розучування танцю "Дитячий вальс". В. п.- ноги в шостій позиції.
-    вальсова доріжка по колу;
-    вправа "човник";
-    вальсова доріжка;
-    "чайничок";
-    вальсова доріжка.
5. Завдання для самостійної роботи: удосконалити техніку виконання танцю "Дитячий вальс".



 Зробити відео всіх вивчених танців і переслати на ВАЙБЕР!!!!!!! 
тел. 0958686524 Кириченко Н.М.





















Комментарии

Популярные сообщения из этого блога